Морська арбітражна комісія при Торгово-промисловій палаті України (UMAC) з 1994 року відповідно до високих міжнародних стандартів розглядає спори, що виникають у сфері торгового мореплавства.
Функціонуючи при Торгово-промисловій палаті (ТПП) України, UMAC залишається незалежним та самостійним постійно діючим арбітражним інститутом.
Чому UMAC?
Прозора та передбачувана вартість арбітражу
- конкурентна вартість арбітражу UMAC, що розраховується від ціни позову та, на відміну від інших інститутів, не залежить від погодинних ставок арбітрів та кількості витрачених ними робочих годин
- подання заяви про застосування забезпечувальних заходів не обкладається додатковим збором для заявника
- повернення 25% арбітражного збору у разі укладання сторонами мирової угоди
- відсутність додаткових зборів за призначення арбітра Президентом ТПП України, а також за кількість та тривалість засідань Арбітражної комісії.
Ефективність
- жодного скасованого рішення UMAC за 26 років функціонування інституту
- приблизно 38,5% справ розглядаються у строк до 3 місяців, а 69,3% справ – у строк, що не перевищує півроку
- можливе вирішення спору тільки на основі письмових матеріалів без проведення усного слухання по справі або за прискореною процедурою у строк до 2 місяців
- оперативне застосування без додаткових фінансових затрат сторін забезпечувальних заходів, у тому числі арешту судна/вантажу іншої сторони на забезпечення морської вимоги
- встановлення Регламентом UMAC чітких строків для кожної стадії арбітражного провадження
Орієнтованість на потреби сторін
- можливість для сторін визначити кожен аспект арбітражної процедури (персональний та кількісний склад Арбітражної комісії, визначення права, що застосовується до спору, мови арбітражного розгляду та місця арбітражного провадження, форми арбітражного розгляду)
- швидка і зрозуміла процедура, яка дозволяє користувачам послуг UMAC брати участь в арбітражі без залучення зовнішніх юристів
- високий рівень підтримки сторін процесу та арбітрів з боку Секретаріату